doel | Na afloop van deze workshop:
-Kan je meteen aan de slag met uitdagende en boeiende acties om de Employer Branding van je bedrijf aan te pakken. -Begrijp je hoe kandidaten anno 2021 solliciteren en hoe jij je daar als werkgever aan moet aanpassen. -Vergroot je kennis en inzicht in je doelgroepen en je aanbod. -Kan je relevante boodschappen en content maken in functie van je doelgroep. -Weet je hoe beter kan gevonden worden door kandidaten tijdens hun zoektocht. |
doelgroep | HR en marketing professionals die actief betrokken zijn bij Employer Branding en/of recruitment. |
vereiste voorkennis | |
inhoud | De basis van Employer Branding:
-Inzicht in je doelgroep & aanbod zodat je de juiste doelgroep(en) weet te bereiken op basis van inzicht in de sterktes (& aandachtspunten) van je huidig employer brand. Zo krijg in je inzicht in je Candidate Persona en Employee Value Proposition. -Je doelgroep bereiken en informeren dankzij relevante en sterke inhoudelijke boodschappen via de social media kanalen die je doelgroep gebruikt. -Creatieve campagnes & posts volstaan niet. Het gaat erom gevonden worden door je kandidaten dankzij goede Search Engine Optimization (SEO) & Key Word Research (KWR). |
praktisch | |
standaard duurtijd (uren) | 3 |
standaard kostprijs | Kostprijs voor opleiding in open aanbod en onder voorbehoud van wijzigingen: 90,00 euro KMO's kunnen betalen via de kmo-portefeuille / KO: 63,00 euro / MO: 72,00 euro |
Vlaams opleidingsverlof | Neen |
Er zijn geen toekomstige sessies in open aanbod ingepland voor deze module. | ||
Via dit formulier kunt u uw interesse voor deze module kenbaar maken. |